Varumärke

Företaget bildades 2015 under namnet Gränslösa Möten. Vårt syfte var sammanföra människor från olika länder, verksamheter och branscher, med olika kompetenser, erfarenheter och kulturella referensramar för att skapa ett bättre samhälle och nya affärsmöjligheter. Konceptet har utvecklats och förfinats men våra grundläggande värderingar ligger fast.

Sommaren 2016 anordnade vi den första upplagan av framtids- och hållbarhetskonferensen A Sustainable Tomorrow. Det blev en succé som har vidareutvecklats till fundamentet i vår verksamhet. Hösten 2017 beslutade vi därför att byta namn och varumärke från Gränslösa Möten till A Sustainable Tomorrow. Vi arbetar helhjärtat för en mer hållbar morgondag med FN:s globala mål för hållbar utveckling som utgångspunkt.

I samband med namnbytet tog vi även fram en ny logotyp och våren 2018 lanserades vår nya webbplats https://asustainabletomorrow.com.se. I all kommunikation (nyhetsbrev, PR, sociala medier etc) används nu varumärket A Sustainable Tomorrow.